مرکز شماره ۶ جهاددانشگاهی اصفهان به زودی افتتاح می‌شود

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۸ کد : ۵۶۵۵۱ آموزشی اخبار ویژه
معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد اصفهان از افتتاح مرکز شماره شش جهاددانشگاهی با عنوان مرکز شیخ کلینی در روز دوشنبه، ۱۸ اردیبهشت ماه خبر داد.
مرکز شماره ۶ جهاددانشگاهی اصفهان به زودی افتتاح می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد اصفهان، افسون نیازبخش با بیان اینکه مرکز شیخ کلینی ویژه دوره‌های کودکان و نوجوانان است، اظهار کرد: این مرکز با حضور رئیس جهاددانشگاهی واحد اصفهان و مدیران جهاددانشگاهی در روز دوشنبه، 18 اردیبهشت ماه افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری دو رویداد «صورتک‌های نمایشی» و «بازهای ریتمیک» از جمله برنامه‌های ویژه مراسم افتتاحیه مرکز شیخ کلینی است.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد اصفهان با بیان اینکه مرکز شیخ کلینی دارای 13 فضای آموزشی و کارگاهی است، گفت: دوره آموزشی مهارتی و رویدادهای آموزشی از دوره‌های پیش بینی شده در این مرکز جدید است.

این مرکز در خیابان شیخ کلینی، روبروی مسجد المهدی واقع شده است.

مراکز آموزشی جهاددانشگاهی واحد اصفهان

مرکز شماره ۱: مرکز مرداویج

مرکز مرداویج، در سال ۱۳۸۷ با جذب فراگیر در دوره‌های تکنسین داروخانه و تربیت دستیار کنار دندانپزشک، شروع به فعالیت کرد. در حال حاضر این مرکز با برخورداری از پشتوانه علمی بیش از ۷۰ نفر از اساتید، مدرسان و اعضاء هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی توانسته است به ‌عنوان مرکز تخصصی گروه پزشکی، به آموزش ده‌ها هزار نفر از فراگیران شامل دانشگاهیان و فارغ التحصیلان مراکز آموزش عالی مراکز، کارمندان سازمان‌ها و شرکت‌ها و ... بپردازد. آموزش‌های تقاضا محور، مهارت افزایی و اشتغال جوانان از اولویت‌های این مرکز است.

دوره‌های گروه علوم پزشکی شامل تکنسین داروخانه مقدماتی، دستیار کنار دندانپزشک، مدیریت زخم با نسل جدید پانسمان پیشرفته ویژه پرستاران، مدیریت زخم با نسل جدید پانسمان پیشرفته ویژه پزشکان، تربیت دستیار متخصص زنان در مطب، تکنینک‌های کاربردی در آزمایشگاه تشخیص طبی، ایمنی در لیزر، مراقبت از استومی، تربیت اپراتور لیزر موهای زائد، وکیوم تراپی است. همچنین دوره‌های گروه زبان انگلیسی بزرگسالان شامل دوره‌های زبان انگلیسی بزرگسالان می‌شود.

نشانی: اصفهان-خیابان آزادی- چهارراه رسالت

تلفن: ۳۶۷۰۰۲۰۰ - 031 الی ۲۰۵

اینستاگرام: mardavij.jdi

مرکز شماره ۲: مرکز خواجو

مرکز خواجو در سال ۱۳۸۵ با جذب فراگیر در دوره‌های زبان‌های عمومی و تخصصی زبان انگلیسی شروع به فعالیت کرد. در حال حاضر این مرکز با برخورداری از پشتوانه علمی بیش از ۱۰۰ نفر از اساتید، مدرسین و اعضاء هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی توانسته است به عنوان مرکز تخصصی زبان‌های خارجه، به آموزش ده‌ها هزار نفر از فراگیران جامعه شامل دانشجویان، کارمندان و… بپردازد. آموزش‌های تقاضا محور و مهارت افزایی از اولویت‌های این مرکز است.

گروه زبان‌های خارجه شامل دوره‌های عمومی و تخصصی زبان انگلیسی، آمادگی آزمون‌های بین المللی و دوره‌های نیاز محور زبان انگلیسی است.

نشانی: اصفهان-میدان خواجو-خیابان کمال اسماعیل

تلفن:  ۳۲۱۲۵۱۵۱- 031

اینستاگرام: jdisf2

مدیر مرکز شماره ۳: مرکز هشت بهشت

مرکز هشت بهشت در سال ۱۳۸۷ با جذب فراگیر در دوره‌های علوم تربیتی، حسابداری و مدیریت، هنر و زبان‌های عمومی و تخصصی زبان انگلیسی شروع به فعالیت کرد. در حال حاضر با برخورداری از پشتوانه علمی بیش از ۹۷ نفر از اساتید، مدرسین و اعضاء هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی توانسته است به عنوان مرکز تخصصی علوم تربیتی و حسابداری به آموزش ده‌ها هزار نفر از فراگیران جامعه شامل دانشجویان، کارمندان و ... بپردازد. آموزش‌های تقاضا محور، مهارت افزایی و اشتغال جوانان از اولویت‌های این مرکز است.

گروه علوم تربیتی شامل دوره‌های تربیت معلم (عمومی) و تربیت معلم (تخصصی)، موسس مهدکودک و پیش دبستان، مدیریت مهدکودک و پیش دبستان و تربیت مربی مهدکودک و پیش دبستانی و گروه حسابداری و مدیریت شامل حسابداری ویژه بازار کار است.

گروه کامپیوتر شامل دوره‌های ICDL، فتوشاپ مقدماتی و پیشرفته، نرم افزار ایلاستریتور، پکیج تعمیرات لپ تاپ و گروه هنر شامل عکاسی مقدماتی و پیشرفته، کارگاه‌های تخصصی عکاسی است.

گروه کودک و نوجوان شامل زبان انگلیسی، زبان آلمانی، برنامه نویسی پایتون نوجوانان، بازی سازی روی پلتفرم اسکرچ است.

نشانی: خیابان هشت بهشت غربی-نرسیده به چهارراه گلزار

تلفن:  ۳۲۶۴۸۰۰۵ -۰۳۱

اینستاگرام: hb.jdisf

مرکز شماره ۴: مرکز جابر انصاری

مرکز جابرانصاری در سال ۱۳۹۴ با جذب فراگیر در دوره‌های علوم تربیتی، زبان‌های عمومی و تخصصی زبان انگلیسی شروع به فعالیت کرد. در حال حاضر این مرکز با برخورداری از پشتوانه علمی بیش از ۷۰ نفر از اساتید، مدرسان و اعضاء هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی توانسته است به آموزش فراگیران جامعه شامل دانشگاهیان، کارمندان دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، شرکت‌ها و... بپردازد. آموزش‌های تقاضا محور، مهارت افزایی و اشتغال جوانان از اولویت‌های این مرکز است.

گروه حسابداری و مدیریت شامل حسابداری ویژه بازار کار، گروه هنر شامل عکاسی مقدماتی و پیشرفته، فتوشاپ عکاسی، کارگاه‌های تخصصی عکاسی و  گروه زبان‌های خارجه شامل دوره‌های عمومی و تخصصی زبان انگلیسی بزرگسالان، کودکان و نوجوانان و آلمانی است.

نشانی: اصفهان- خیابان جابر انصاری- نرسیده به پل جابر- جنب پارک بهشت

تلفن:  ۳۴۳۱۹۲۴۰ -۰۳۱

اینستاگرام: jaber.jdi

مرکز شماره ۵: مرکز دانشگاه

در سال ۱۳۹۶ با جذب فراگیر در دوره‌های زبان های عمومی و تخصصی زبان انگلیسی و فرانسه شروع به فعالیت کرد. در حال حاضر با برخورداری از پشتوانه علمی بیش از ۲۵ نفر از اساتید، مدرسان و اعضاء هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی توانسته است به آموزش فراگیران جامعه شامل دانشجویان و فارغ التحصیلان مراکز آموزش عالی، کارمندان و … بپردازد. آموزش‌های تقاضا محور و مهارت افزایی از اولویت‌های این مرکز است.

گروه زبان‌های خارجه شامل دوره‌های عمومی و تخصصی زبان انگلیسی، زبان فرانسه و دوره‌های نیاز محور زبان انگلیسی است.

مرکز آموزش الکترونیک

مرکز الکترونیک با قابلیت برگزاری کلاس‌های آموزشی آنلاین، ترکیبی و مجازی از ابتدای سال ۱۳۹۹ راه اندازی شده است. علاوه بر برگزاری کلاس‌های آموزشی آنلاین برای فراگیران آزاد، دوره‌های ضمن خدمت و آزمون‌های آنلاین برای سازمان‌ها به صورت مستمر در حال اجرا است.

دوره‌های آموزشی در گروه‌های پزشکی، علوم تربیتی، حسابداری و مدیریت، کامپیوتر، زبان انگلیسی و زبان غیر انگلیسی در حال اجرا است.

نشانی: میدان آزادی- خیابان دانشگاه- کوچه شماره هفت (شهید سلیمیان)

 تلفن:  ۳۶۲۵۴۱۲۴  الی ۰۳۱۳۶۲۵۴۱۲۵ -۰۳۱

اینستاگرام: elearning.jdisf

کلید واژه ها: مرکز مرکز آموزش معاونت آموزشی آموزش مهارت افزایی اشتغال جهاددانشگاهی واحد اصفهان جهاد دانشگاهی


نظر شما :