رکوردداری اصفهان در مرحله کشوری یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران

۰۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۱ کد : ۵۷۵۶۶ فرهنگی اخبار واحد اخبار ویژه
مرحله کشوری یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، از ۸ تا ۱۰ خردادماه با حضور ۱۲ گروه دانشجویی در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود و در این مرحله، سه گروه دانشجویی، به نمایندگی از استان اصفهان حضور خواهند داشت.
رکوردداری اصفهان در مرحله کشوری یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، زمستان سال 1401 در چهار نوبت و با حضور 24 گروه چهار نفره، به میزبانی جهاد دانشگاهی واحدهای صنعتی و اصفهان، در دانشگاه اصفهان و صنعتی اصفهان برگزار شد و از این بین، چهار گروه «جهاد علمی»، «شهید خرازی»، «آفتاب» و «مغناطیس» به مرحله منطقه‌ای مسابقات راه یافتند.

اردیبهشت‌ماه سال 1402، مرحله منطقه‌ای به میزبانی جهاد دانشگاهی و با همکاری دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد و در این مرحله، 12 گروه دانشجویی شامل 3 گروه از دانشگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری، 2 گروه از استان یزد، 2 گروه از استان اصفهان و استان‌های قم، مرکزی، کهگیلویه و بویر احمد، فارس و هرمزگان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در نهایت، با تشخیص هیئت‌داوران، گروه «جدال احسن» از دانشگاه فرهنگیان استان فارس، گروه «شهید خرازی» از دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان و گروه «جهاد علمی» از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد به جمع 12 گروه منتخب کشوری پیوستند. سپس گروه «آفتاب» از دانشگاه صنعتی اصفهان نیز با حضور در رقابت‌های منطقه شرق به این جمع افزوده شد.

در مرحله کشوری مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، 12 گروه‌ دانشجویی برگزیده مرحله منطقه‌ای حضور دارند و استان اصفهان با سه گروه دانشجویی، رکورددار بیش‌ترین تعداد نماینده حاضر در این مرحله است.

«تشخیص تفاوت اعتراض و اغتشاش بر عهده دولت است»، «در ایران دولت سازی باید مقدم بر دموکراسی باشد» و «الگوی زندگی ایرانی-اسلامی مورد قبول نسل جوان نیست» از جمله گزاره‌های مرحله کشوری است که گروه‌های حاضر در دو جبهه موافق و مخالف، درباره آن با یکدیگر مناظره می‌کنند.

در مرحله کشوری یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، مسابقات با حضور 36 نفر داور هیئت ‌علمی و دانشجویی و داور سخنران برتر، از دوشنبه 8 تا چهارشنبه 10 خردادماه در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار خواهد شد و طی این سه روز، گروه‌های «جهاد علمی»، «شهید خرزای» و «آفتاب» به نمایندگی از استان اصفهان، با گروه‌های دانشجویی از استان‌های تهران، فارس، مازندران، خراسان رضوی، همدان، زنجان، ایلام و قزوین رقابت خواهد کرد.

کلید واژه ها: گروه گروه دانشجویی گروه جهاد گروه جهاد علمی اصفهان استان اصفهان جهاد دانشگاهی واحد اصفهان جهاد دانشگاهی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد اصفهان سازمان دانشجویان مناظره دانشجویی مناظره


نظر شما :