افتخار آفرینی اصفهان در یازدهمین مناظره دانشجویان ایران

۱۲ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۱ کد : ۵۷۸۰۲ فرهنگی اخبار ویژه
یازدهمین دوره مناظره دانشجویان ایران با برگزاری اختتامیه و معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.
افتخار آفرینی اصفهان در یازدهمین مناظره دانشجویان ایران

به گزارش روابط عمومی جهادانشگاهی واحد اصفهان، دانشگاه علم و فرهنگ جهاد دانشگاهی، از 8 تا 10 خردادماه میزبان برگزاری مرحله نیمه نهایی و نهایی بخش کشوری یازدهمین دوره از مناظره دانشجویان ایران بود؛ مسابقه‌ای که با هدف کمک به ترویج آزاداندیشی و تقویت مهارت گفت و گو، هر سال به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

این دوره از مسابقات، که سال گذشته با حضور فعال 387 گروه دانشجویی در سراسر کشور آغاز شده بود، 58 گروه راه یافته به مرحله منطقه‌ای و 12 گروه در مرحله کشوری داشت و در مرحله نیمه نهایی آن سه گروه به نمایندگی از استان اصفهان با نمایندگانی از استان‌های مازندران، خراسان رضوی، تهران، همدان، فارس، قزوین، زنجان و ایلام رقابت می‌کردند.

با حذف تدریجی گروه‌های راه یافته و رسیدن به مرحله نهایی، 10 خرداد ماه، گروه «جهاد علمی» اصفهان که اعضای آن را اسماعیل شیری، زهرا دهقانی، مهدی فدایی و افسانه احمدی تشکیل می‌دادند، به عنوان گروه «مخالف»، با گروه «شهید دیالمه» مازندر ان به عنوان گروه «موافق» رو در روی هم قرار گرفتند و بر سر گزاره «مشارکت در انتخابات به منزله تایید نظام سیاسی است» با یکدیگر مناظره کردند.

در نهایت، گروه «جهاد علمی» اصفهان، به تشخیص هیئت داوران به عنوان نائب قهرمان معرفی شد و اسماعیل شیری، عضو این گروه، مدال سخنران برتر مناظره یازدهم را دریافت کرد. همچنین، از سمیرا قاسمی، مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد اصفهان نیز به عنوان یکی از دبیران اجرایی برتر مرحله استانی در اختتامیه این رویداد تقدیر شد.

کلید واژه ها: گروه مرحله جهاد جهاد دانشگاهی اصفهان نهایی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران مناظره دانشجویی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد اصفهان


نظر شما :