تمدید مهلت ثبت نام در «مسابقه پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای برای زاینده‌رود»

۳۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۸:۲۶ کد : ۵۸۵۲۴ فرهنگی اخبار ویژه
با افزوده شدن بخش ارائه آنلاین به مسابقه «پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای برای زاینده‌رود»، مهلت ثبت‌نام در این مسابقه تا ۱۵ تیرماه تمدید شد.
تمدید مهلت ثبت نام در «مسابقه پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای برای زاینده‌رود»

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد اصفهان، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی اصفهان در سال جاری، موضوع محوری خود را «محیط‌زیست» انتخاب کرده و تمامی زیر مجموعه‌های این معاونت، مأموریت دارند در راستای مسئولیت اجتماعی خود به این موضوع بپردازند.
بر همین اساس، پس از تشکیل کارگروه تخصصی محیط‌زیست و به پیشنهاد دکتر محمد کوشافر، دبیر همایش ملی «زاینده‌رود و گاوخونی از بحران تا احیا»، با برگزاری مسابقه «پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای با موضوع زاینده‌رود» موافقت و دبیرخانه این رویداد ملی، در دفتر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی اصفهان تشکیل شد.
این مسابقه که با همکاری مرکز تحقیقات مطالعات آب دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) برگزار می‌شود، ویژه دانش‌آموختگانی است که در طول دهه ۹۰ از پایان‌نامه‌هایی با موضوع زاینده‌رود، دفاع کرده‌اند و قالب کلی آن، برگرفته از مسابقه‌ای بین‌المللی است که سازمان انتشارات جهاددانشگاهی تاکنون هفت دوره از آن را اجرا کرده و طی آن، دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری، سه دقیقه فرصت دارند در برابر داوران، از پایان‌نامه خود دفاع کنند.
«فراخوان مسابقن پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای برای زاینده‌رود»، هم‌زمان با روز جهانی محیط‌زیست (15 خردادماه) منتشر و با توجه به این‌که تعدادی از دانش‌آموختگان، به دلیل بعد مسافت و یا مهاجرت از کشور، امکان حضور نداشتند، امکان ارائه برخط (آنلاین) پایان‌نامه‌ها به این مسابقه افزوده شد.
با تمدید مهلت ثبت‌نام در مسابقه «پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای برای زاینده‌رود»، تمامی دانش‌آموختگانی که از مهر 1390 تا پایان شهریور  1400 در دانشگاه‌های کشور، از پایان‌نامه‌هایی با موضوع زاینده‌رود دفاع کرده‌اند، تا 15 تیرماه 1402 فرصت دارند با مراجعه به نشانی reg.jdisf.ac.ir/pn8 نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده و یا اطلاعات فرم ثبت‌نام را به ایمیل سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی اصفهان به نشانیstudentcityjdisf@gmail.com  ارسال کنند.
شماره‌های ۰۳۱۳۶۶۸۱۰۷۷ و ۰۹۳۶۶۴۹۰۳۶۱ نیز پاسخگوی سؤالات مخاطبان خواهد بود.

کلید واژه ها: پایان نامه زاینده رود موضوع زاینده رود مسابقه پایان نامه سه دقیقه ای سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد اصفهان


نظر شما :