برگزاری ۵ کارگاه آموزشی از سوی مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد اصفهان

۲۵ تیر ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۳ کد : ۵۹۵۸۰ آموزشی
مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد اصفهان پنج کارگاه «تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی»، «آشنایی با قرارداد کار و شرایط کار»، «آیین نگارش مکاتبات اداری»، «آشنایی با مالیات مشاغل، اظهارنامه و تسهیلات تبصره ۱۰۰ سال ۱۴۰۲» و «آشنایی با پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان» را در مردادماه ۱۴۰۲ برگزار می‌کند.
برگزاری ۵ کارگاه آموزشی از سوی مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد اصفهان، «کارگاه تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی» در تاریخ 7 تا 10 مردادماه از ساعت 14 تا 17 در ساختمان شماره 2 جهاددانشگاهی واحد اصفهان در خیابان دانشگاه، کوچه شهید سلیمیان برگزار می‌شود.

مدرس این کارگاه مهدی عبدالهی، مدیر، مدرس و مشاور مالی-مالیاتی است که در این کارگاه سرفصل‌های تعریف صورت‌های مالی، تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی، روش‌های تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی، نسبت‌های نقدینگی و روش‌های آن، نسبت‌های فعالیت (کارایی) و روش‌های آن، نسبت‌های سودآوری و روش‌های آن و نسبت‌های اهرمی و روش‌های آن را تدریس خواهد کرد.

«آشنایی با قرارداد کار و شرایط کار» عنوان کارگاه بعدی است که در تاریخ 10 و 11 مردادماه از ساعت 16 تا 20 برگزار خواهد شد.

مدرس این کارگاه محسن احمدی است که سرفصل‌های قرارداد کار شامل انواع قراردادها، شرایط صحت قراردادها، ویژگی‌های حقوقی ارکان، تعلیق قراردادها، خاتمه و فسخ قرارداد کار، خسارت و مزایای پایان قرارداد کار و سرفصل‌های شرایط کار شامل حق السعی، مدت، تعطیلات و مرخصی‌ها، شرایط کار زمان، شرایط کار نوجوانان و پرسش و پاسخ را ارائه خواهد داد. در پایان نیز گواهینامه حضور در کلاس به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

همچنین «کارگاه آیین نگارش مکاتبات اداری» در تاریخ 24 و 25 مردادماه از ساعت 16 تا 20 و با تدریس دکتر وحید خلیلی اردلی، مولف کتاب روش‌های نوین درست‌نویسی و نگارش اداری(آیین نگارش مکاتبات اداری) برگزار خواهد شد.

در این کارگاه اهمیت درست‌نویسی و آیین نگارش در مکاتبات اداری، آشنایی با ساختار نامه اداری و چگونگی تنظیم و نگارش هر بخش، نکته‌های تازه و کاربردی مربوط به مهارت‌های نگارشی در بخش‌های مختلف نامه اداری، اصول تازه دستور خط فارسی در مکاتبات اداری و کاربرد نشانه‌های نگارشی و عددنویسی در انواع نوشتار اداری تدریس خواهد شد.

در مردادماه همچنین «کارگاه آشنایی با مالیات مشاغل، اظهارنامه و تسهیلات تبصره 100 سال 1402 در روزهای پنجشنبه از ساعت 17 تا 20 در مرکز هشت بهشت جهاددانشگاهی اصفهان برگزار خواهد شد.

مدرس این کارگاه مهدی عبدالهی است که سرفصل‌های آشنایی با قوانین و مقررات مالیات صاحبان مشاغل، آشنایی با تکالیف و وظایف مالیاتی اشخاص حقیقی، آشنایی با نحوه تسلیم اظهارنامه مالیات مشاغل عملکرد و آشنایی با نحوه تسلیم فرم تبصره ماده 100 مالیات مقطوع را تدریس خواهد کرد و در پایان کارگاه نیز به شرکت‌کنندگان گواهینامه حضور در کلاس اعطا خواهد شد.

«آشنایی با پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان» عنوان پنجمین کارگاه مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد اصفهان، با تدریس علیرضا جان نثاری است.

این کارگاه روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 17 تا 20 در مرکز هشت بهشت جهاددانشگاهی اصفهان برگزار خواهد شد.

در این کارگاه توضیح نحوه عملکرد سامانه مودیان، ثبت نام و کارکرد کارپوشه مودیان، تحلیل نکات کلیدی قانون پایانه‌های فروشگاهی، بررسی ارتباطات قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده، تکالیف شرکت‌ها و مشاغل صنفی و غیرصنفی، مشوق‌های مالیاتی برای صاحبان پایانه‌های فروشگاهی و مصرف‌کنندگان نهایی و عواقب و جرایم و سایر نکات مهم اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان ارائه خواهد شد و در پایان گواهینامه حضور به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند با شماره‌های 32648005 -031 و 36254128 -031 و شماره ایتا 09941676438 در تماس باشند و یا به کانال کانال اطلاع رسانی مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهادددانشگاهی اصفهان به آدرس: j03136254128@ مراجعه کنند.

کلید واژه ها: کارگاه کار قرارداد کار شرایط کار مکاتبات اداری نگارش مکاتبات اداری مالیات بیمه آموزش کارگاه آموزشی معاونت اشتغال و کارآفرینی معاونت اشتغال و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد اصفهان مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد اصفهان


نظر شما :