معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان:

جهاددانشگاهی یک نهاد بلوغ یافته است

۱۴ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۸ کد : ۶۰۵۸۷ عمومی
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان که معتقد است جهاددانشگاهی یک نهاد عمومی غیردولتی و بلوغ یافته در حوزه‌های ماموریتی خودش است که توانسته متناسب با شرایط خود را سازگار کند، تاکید دارد که شهرداری باید از پوسته خود بیرون بیاید و با نهادهایی مثل جهاددانشگاهی گفت‌وگو، مذاکره و هم اندیشی کند، تا نتایج آن عاید شهر و شهروندان شود.
جهاددانشگاهی یک نهاد بلوغ یافته است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد اصفهان، سعید ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان در گفت و گویی به مناسبت چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی یک نهاد عمومی غیردولتی است و از این نظر مشابه شهرداری است. این نهادها بودجه مصوب دولتی ندارند و بار اصلی تامین منابع بر دوش خودشان است، در عین حال که باید کارهای کیفی انجام دهند تا بتوانند منابع خود را تامین کنند و درآمدزایی داشته باشند، بنابراین اگر یک نهاد عمومی غیردولتی از عهده انجام ماموریت‌های خودش برآمده، یعنی توانسته به خوبی بین منابع و مصارف خود تعادل برقرار کند. به نظرم جهاددانشگاهی نیز تاکنون توانسته این تعادل را ایجاد کند. 

وی با بیان اینکه فعالیت‌های جهاددانشگاهی از اعتبار خوبی برخوردار است، گفت: جهاددانشگاهی در تصمیم گیری‌ها برای مدیران اجرایی که به صرف گزارش‌های علمی بسنده نمی‌کنند قابل اتکاست، به طوری که کارهای زیادی از طریق دانشگاه‌ها و نهادهای پژوهشی به دست ما می‌رسد، اما گزارش‌های جهاددانشگاهی به حوزه اجرا نزدیک است و برای ما پوسته علمی صرف ندارد. 

ابراهیمی افزود: به نظرم جهاددانشگاهی یک نهاد عمومی غیردولتی و بلوغ یافته در حوزه‌های ماموریتی خودش است که توانسته متناسب با شرایط خودش را سازگار کند؛ از آموزش به پژوهش و از پژوهش به سمت پژوهش کاربردی حرکت کرده و آرام آرام به سمت حوزه فناوری رفته است، چون نسبت به تغییرات محیط آگاهی دارد و همسو با این تغییرات پیش می‌رود، به همین دلیل معتقدم یک نهاد بلوغ یافته است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان با اشاره به ارتباط این معاونت با جهاددانشگاهی، توضیح داد: تقریبا در تمام حوزه‌های برنامه‌ریزی، سرمایه انسانی و پژوهش و اطلاعات با جهاددانشگاهی ارتباط داریم و از ظرفیت‌های این نهاد استفاده کرده‌ایم.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی نهاد عمومی غیردولتی پژوهش برنامه منابع انسانی نیروی انسانی جهاددانشگاهی واحد اصفهان شهرداری اصفهان چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی


نظر شما :