تجلیل از کارکنان و پرسشگران ایسپا واحد اصفهان

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۴۵ کد : ۷۱۱۴۹ اخبار واحد اخبار ویژه
در هجدهمین روز از دومین ماه سال و مصادف با سالروز تاسیس ایسپا، از کارکنان و پرسشگران این مرکز در جهاددانشگاهی واحد اصفهان تقدیر شد.
تجلیل از کارکنان و پرسشگران ایسپا واحد اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد اصفهان، در جلسه‌ای که به همین مناسبت برگزار شد، کارکنان و پرسشگران ایسپا از دغدغه‌های پرسشگری و مسائل و چالش‌های  کار خود سخن گفتند و مشکلات و پیشنهادات خود را بیان کردند. در این جلسه همچنین از تلاش‌های صورت گرفته توسط همکاران طی یک سال گذشته تقدیر و نکاتی در زمینه بهبود فرآیندهای کاری بیان شد.

دکتر سمیه عباسی، مدیر مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی واحد اصفهان در این نشست، ایسپا را یاری‌رسان مدیران و سیاستگذاران در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور دانست و گفت: مرکز افکارسنجی ایسپا با تکیه بر دانش و تجربه کادر علمی دانشگاهی، خود را ملزم به ارائه خدمات علمی و اجرای طرح‌های نظرسنجی در بالاترین سطح کیفی می‌داند.

وی تأکید کرد: انجام سفارش‌های نظرسنجی به بهترین شکل، با دقت و سرعت و تأمین رضایت‏‌مندی متقاضیان، مهم‏ترین اولویت مرکز افکارسنجی ایسپا است.

گفتنی است، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران که با نام مخفف ایسپا نیز شناخته می‌شود، سازمانی وابسته به جهاددانشگاهی ا‌ست که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را در حوزه آمار و افکارسنجی آغاز کرد. این مرکز با در اختیار داشتن ۳۱ شعبه فعال در کشور، یکی از مراکز مهم نظرسنجی و تحقیقات افکار عمومی در ایران است. 18 اردیبهشت، سالروز تاسیس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) است. این مرکز دارای سه معاونت «پژوهشی»، «سنجش و آمار» و «پشتیبانی» است.

کلید واژه ها: مرکز افکارسنجی ایسپا افکارسنجی جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی واحد اصفهان ایسپا اصفهان مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی واحد ا


نظر شما :