نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی برگزاری اولین آزمون استخدامی ویژه معلولین در اصفهان

۱۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۰ کد : ۷۲۲۱۸ آموزشی اخبار ویژه
نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی برگزاری اولین آزمون استخدامی ویژه معلولین با حضور مدیر کل بهزیستی استان و جمعی از اعضای شورای معاونین این اداره کل و معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد اصفهان به عنوان مجری برگزاری این آزمون برگزار شد.
نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی برگزاری اولین آزمون استخدامی ویژه معلولین در اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد اصفهان، دکتر ناصر چاووشی، مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در این نشست، با اشاره به برگزاری اولین آزمون استخدامی ویژه معلولین در اصفهان در روز پنجشنبه، ۱۷ خردادماه ۱۴۰۳، بیان کرد: این آزمون با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای اجرای تبصره مواد ۱۱ و ۱۵ قانون حمایت از حقوق معلولان و به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این آزمون در راستای پاسخ به مطالبات به حق معلولان برای استفاده از سهیمه قانونی خود برای اشتغال در دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود، گفت: باتوجه به اینکه مرکز آزمون جهاددانشگاهی اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان را برگزار می‌کند، تاکنون نشست‌های هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی برای تعامل بیشتر و برگزاری هرچه بهتر این آزمون برگزار شده است.

افسون نیازبخش، معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد اصفهان نیز با اشاره به اینکه این نخستین آزمون استخدامی ویژه معلولان است و همین موضوع باعث اهمیت هماهنگی برای برگزاری آزمون می‌شود، گفت: جلسه مشترک میان اداره کل بهزیستی و جهاددانشگاهی واحد اصفهان در راستای این هماهنگی‌ مشترک و برنامه‌ریزی و پیش‌بینی تمهیدات لازم برای اجرای آزمون در اداره کل بهزیستی با حضور مدیرکل، معاون پشتیبانی و مسئول منابع انسانی این اداره کل برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مرکز آزمون جهاددانشگاهی مجری برگزاری این آزمون و جهاددانشگاهی واحد اصفهان نیز مجری برگزاری آزمون در استان اصفهان است، افزود: برنامه‌ریزی‌ها و تدابیر لازم برای برگزاری هرچه بهتر این آزمون انجام شده و امیدواریم بتوانیم این آزمون را به بهترین شکل ممکن و بدون هیچ مشکلی برای معلولان عزیز برگزار کنیم.

کلید واژه ها: آزمون برگزاری آزمون آزمون استخدامی اصفهان واحد اصفهان جهاددانشگاهی واحد اصفهان جهاددانشگاهی آزمون استخدامی معلولان بهزیستی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان


نظر شما :