اجرای طرح نظرسنجی ایسپا در هفدهمین نمایشگاه طلای اصفهان

۱۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۸ کد : ۷۲۳۵۵ اخبار واحد اخبار ویژه
طرح نظرسنجی از بازدیدکنندگان و مشارکت کنندگان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی «طلا و جواهرات و ماشین آلات و صنایع وابسته» توسط ایسپا واحد اصفهان انجام شد.
اجرای طرح نظرسنجی ایسپا در هفدهمین نمایشگاه طلای اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد اصفهان، این طرح از 8 تا ۱۱ خردادماه همزمان با برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی «طلا و جواهرات و ماشین آلات و صنایع وابسته» در نمایشگاه بین المللی اصفهان انجام شد.
در این نظرسنجی پرسشگران مرکز ایسپا در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با غرفه‌داران و بازدیدکنندگان در چهار روز برگزاری نمایشگاه مصاحبه کردند و تعداد 202 نظرسنجی از بازدیدکنندگان و 135 نظرسنجی از غرفه‌داران سنجیده شد.
بازدیدکنندگان در این پرسشنامه به سوالاتی در خصوص تجربه و هدف حضور، تجربه ورود به نمایشگاه، میزان رضایتمندی از تجربه بازدید، امکانات فیزیکی و رفاهی نمایشگاه، نحوه برخورد کارکنان نمایشگاه، رضایت از فرآیند خرید بلیط، نحوه اطلاع‌رسانی و نظافت نمایشگاه پاسخ دادند. همچنین غرفه داران نمایشگاه نیز در این پرسشنامه به سوالاتی در خصوص تجربه شرکت در نمایشگاه‌ها، میزان رضایتمندی از امکانات فیزیکی و رفاهی، عملکرد و نحوه برخورد کارکنان‌، نحوه اطلاع رسانی و نظافت نمایشگاه پاسخ دادند.
گفتنی است، از نتایج این نظرسنجی در راستای بهبود وضعیت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در نمایشگاه‌های آینده استفاده خواهد شد.

کلید واژه ها: نمایشگاه نظرسنجی تجربه اصفهان نمایشگاه بین المللی اصفهان نمایشگاه طلا مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) واحد اصفهان


نظر شما :