با هدف هم‌افزایی ظرفیت‌های متقابل مراکز علمی و آموزشی انجام شد؛

امضای تفاهمنامه همکاری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان با جهاددانشگاهی واحد اصفهان

۲۱ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۱۱ کد : ۷۴۶۲۷ عمومی اخبار ویژه
تفاهم‌نامه همکاری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان و جهاددانشگاهی واحد اصفهان با حضور مسئولان دو طرف به امضا رسید.  
امضای تفاهمنامه همکاری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان با جهاددانشگاهی واحد اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد اصفهان، دکتر محسن دادار در جلسه امضای تفاهمنامه همکاری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان با جهاددانشگاهی واحد اصفهان، گفت: ظرفیت‌های مرکز تحقیقات کشاورزی و جهاددانشگاهی امکان هم‌افزایی را ایجاد می‌کند.  
محسن دادار افزود: امیدواریم با امضای تفاهمنامه همکاری بتوانیم از ظرفیت‌های مشترک همچون ظرفیت‌های دانشجویی فعالیت‌های بین رشته‌ای، آموزش‌های تخصصی کارآفرینی به شرکت‌های دانش بنیان، گردشگری کشاورزی، انتشار کتاب‌های علمی و نظرسنجی‌های علمی استفاده کنیم.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان به برخی از ظرفیت‌های مرکز اشاره کرد و گفت: با داشتن 100 نفر عضو هیأت علمی در 8 زمینه، 1300 هکتار عرصه تحقیقاتی، 16 ایستگاه تحقیقاتی، تجهیزات آزمایشگاهی و دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی و منابع طبیعی می‌توانیم همکاری‌های خوبی با دیگر مراکز علمی و آموزشی از جمله جهاددانشگاهی داشته باشیم.   
دکتر زاهد شفیعی، رئیس جهاددانشگاهی واحد اصفهان نیز در این جلسه گفت: از جمله ظرفیت‌های جهاددانشگاهی می‌توانیم به فعالیت‌های آن در مسیر عدالت آموزشی، حکمروایی داده از طریق مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، توانمندسازی پرسنل، مرکز آزمون و خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا اشاره کنیم که آمادگی به اشتراک‌گذاری تمام ظرفیت‌های جهاددانشگاهی را داریم.

گفتنی است، در پایان نشست و پس از پرسش و پاسخ مسئولان دو طرف، تفاهم نامه همکاری به امضای رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان و رئیس جهاددانشگاهی واحد اصفهان رسید.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی واحد اصفهان اصفهان استان اصفهان منابع طبیعی استان اصفهان مرکز تحقیقات مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان تفاهم نامه


نظر شما :