معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد اصفهان خبر داد:

حضور دپارتمان هنر مرکز خواجو در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان

۰۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۰ کد : ۶۹۰۵۷ آموزشی اخبار ویژه
معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد اصفهان گفت: دپارتمان گروه هنر مرکز خواجو از تاریخ ۲ تا ۶ اسفندماه در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان حضور داشت.
حضور دپارتمان هنر مرکز خواجو در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد اصفهان، افسون نیازبخش اظهار کرد: در غرفه دپارتمان هنر جهاددانشگاهی واحد اصفهان نمونه کارهای اساتید دوره و فراگیران نمایش داده ‌شد و مراجعه کنندگان از نزدیک آثار فراگیران را مشاهده کرده و با دوره‌های پتینه و نقاشی خط آشنا شدند. 
 وی ادامه داد: مدرس دوره‌های پتینه و نقاشی خط، خانم سودابه ترکستانی در مدت زمان نمایشگاه در غرفه دپارتمان هنر مرکز خواجو حضور داشت و با انجام نمونه کارهای کوچک، مراجعه‌کنندگان را با این هنرها آشنا کرد.
معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد اصفهان با اشاره به استقبال خوب از اولین نمایشگاه هنر جهاددانشگاهی واحد اصفهان، اضافه کرد: همچنین در این ایام کارشناسان مرکز خواجو و مرکز شیخ کلینی جهت راهنمایی و پاسخگویی مراجعه‌کنندگان در غرفه حضور داشتند.
نیازبخش تصریح کرد: شرایط نمایشگاه و غرفه هنر مرکز خواجو به گونه‌ای نبود که کار عملی در حجم بزرگ توسط اساتید و فراگیران دوره‌های قبلی در غرفه اجرا شود، اما تعدادی از نمونه کارهای فراگیران در غرفه به نمایش گذاشته شد، همچنین برای آشنایی بیشتر افراد، ویدیویی از آثار فراگیران از صفحه نمایش غرفه پخش شد.
وی با بیان اینکه بیشتر مخاطبان جهاددانشگاهی را به برگزاری دوره‌های زبان انگلیسی می‌شناختند، گفت: برگزاری دوره‌های هنری توسط جهاددانشگاهی واحد اصفهان برای بیشتر مراجعه‌کنندگان جذاب و جدید بود، به همین دلیل ما در نظر داریم در راستای انجام رسالت خود، دوره‌های هنری بیشتری را در مرکز خواجو برگزار کنیم. 
معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد اصفهان با بیان اینکه تمام دوره‌های جهاددانشگاهی با استانداردها و کیفیت بالایی برگزار می‌شود و در این زمینه حساسیت بسیاری داریم، اظهار کرد: در راستای آشنایی بیشتر مخاطبان با دوره‌های هنری باید در نمایشگاه‌های بیشتری حضور داشته باشیم و فعالانه‌تر در سطح جامعه حاضر شویم.
افسون نیازبخش گفت: در حاشیه این نمایشگاه، بسیاری از مخاطبان و مراجعه‌کنندگان با دوره‌های پزشکی، گروه کودک و نوجوان و مدیریت آشنا شدند. 
گفتنی است، دپارتمان گروه هنر مرکز خواجو برگزار کننده رشته‌های پتینه، نقاشی خط، طراحی لباس، تولید محتوا با موبایل، عکاسی و نقش برجسته مدرن است.

 

 

کلید واژه ها: دوره دوره هنری جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی واحد اصفهان غرفه مرکز خواجو معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان نمایشگاه بین المللی اصفهان


نظر شما :