برگزاری سه کارگاه در مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد اصفهان

۰۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۰ کد : ۵۷۵۹۷ تجاری سازی فناوری و اشتغال آموزشی اخبار ویژه
مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان سه کارگاه «آیین نگارش مکاتبات اداری»، «قوانین کار و تامین اجتماعی» و «آشنایی با تکالیف و وظایف مالیاتی اشخاص حقوقی» را در خردادماه ۱۴۰۲ برگزار می‌کند.
برگزاری سه کارگاه در مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، کارگاه حضوری «آیین نگارش مکاتبات اداری» در روزهای 9 و 10 خردادماه در ساختمان شماره 2 جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار می‌شود.

مدرس این دوره دکتر وحید خلیلی اردلی، مؤلف کتاب روش‌های نوین درست‌نویسی و نگارش اداری است. سرفصل‌های دوره نیز شامل اهمیت درست‌نویسی و آیین نگارش در مکاتبات اداری، آشنایی با ساختار نامه اداری و چگونگی تنظیم و نگارش هر بخش، نکته‌های تازه و کاربردی مربوط به مهارت‌های نگارشی در بخش‌های مختلف نامه اداری، اصول تازه دستور خط فارسی در مکاتبات اداری و کاربرد نشانه‌های نگارشی و عددنویسی در انواع نوشتار اداری است.

«قوانین کار و تامین اجتماعی» کارگاه دیگری است که خردادماه جاری از سوی مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار خواهد شد.

این کارگاه به صورت حضوری و با تدریس محسن احمدی و مهدی توکل، طی 16 ساعت آموزشی در روزهای 22، 23، 28 و 29 خردادماه برگزار می‌شود.

سرفصل‌های قانون تامین اجتماعی، شامل کلیات، تاریخچه تامین اجتماعی، تعهدات کوتاه مدت و بلندمدت، قراردادهای پیمان‌کاری، اقلام شمول کسر حق بیمه، غرامت دستمزد و حوادث ناشی از کار، بیمه اختیاری و حرفه‌ها و مشاغل آزاد و شرایط آن و چگونگی تنظیم صورت مزد و حقوق و مواقع ارسال آن به تامین اجتماعی است. سرفصل‌های قانون کار نیز شامل مبانی و کلیات، قرارداد و شرایط کار، دامنه شمول قانون کار، مراجع حل اختلاف، حفاظت فنی و بهداشت کار و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی است.

سومین کارگاه مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان «آشنایی با تکالیف و وظایف مالیاتی اشخاص حقوقی» است که از 30 خردادماه شروع خواهد شد.  

مدرس این کارگاه علیرضا جان‌نثاری است که طی 20 ساعت آموزشی، سرفصل‌های کارگاه شامل نحوه تشکیل پرونده مالیاتی، تکالیف مودیان مالیاتی، نرخ صفر مالیاتی و فرایند دادرسی مالیاتی را ارائه خواهد داد.

گفتنی است، ارائه گواهینامه، پشتیبانی، تمرین، آموزش عملی، کارآموزی و حضور استاد مطرح از ویژگی‌های کارگاه‌های مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان است.

 

کلید واژه ها: مکاتبات اداری کارگاه مالیاتی جهاد مرکز مشاوره کارآفرینی جهاد جهاد دانشگاهی واحد اصفهان


نظر شما :