هشتمین جلسه کمیته عفاف و حجاب جهاددانشگاهی واحد اصفهان برگزار شد

۰۱ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۷ کد : ۶۱۶۸۶ عمومی
هشتمین جلسه کمیته عفاف و حجاب جهاددانشگاهی واحد اصفهان روز دوشنبه، ۳۰ مردادماه به صورت مشترک با جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
هشتمین جلسه کمیته عفاف و حجاب جهاددانشگاهی واحد اصفهان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد اصفهان، در این جلسه که با حضور روسا، اعضای شورای معاونان و مدیران حراست جهاددانشگاهی واحد اصفهان و صنعتی اصفهان در ساختمان ستاد آموزش جهاددانشگاهی واحد صنعتی برگزار شد، اعضای حاضر در جلسه با اشاره به اهمیت موضوع حجاب و عفاف به عنوان یکی از ارکان دین مبین اسلام و دستور دینی صریح شرعی و قانونی مبنی بر صیانت از مقوله حجاب و عفاف در جامعه، بر استفاده از تمام ظرفیت‌های جهاددانشگاهی در راستای ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب تاکید کردند.

 لزوم حساسیت همه جانبه در تمام ارکان واحدها و نظارت مستمر بر مراکز آموزشی و برخورد با قانون‌شکنان در سطح کارکنان، مدرسان و فراگیران این مراکز که به ترتیب به صورت تذکر لسانی، تذکر کتبی و ترک همکاری یا ممانعت از ثبت نام و حضور در مرکز خواهد بود از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

گفتنی است، تشکیل اتاق فکر و تبادل نظر پیرامون ترویج کیفی فرهنگ عفاف و حجاب، برگزاری منظم جلسات کمیته عفاف و حجاب، ارتباط با نهادهای ذی ربط برای اجرای قانون، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از طریق تبلیغات محیطی در مراکز آموزشی و برنامه‌ریزی برای بکارگیری سازوکارهای مختلف و متنوع اقناعی، تبلیغی، ترغیبی و تشویقی از فعالیت‌های صورت گرفته در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در مراکز آموزشی جهاددانشگاهی اصفهان است.

در پایان این نشست از بخش‌هایی که در راستای ارتقای ارزش‌های عفاف و حجاب اهتمام ویژه ورزیده‌اند قدردانی شد.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی واحد اصفهان جهاد دانشگاهی عفاف و حجاب کمیته عفاف و حجاب حجاب عفاف جهاددانشگاهی مراکز آموزشی اصفهان


نظر شما :